vineri, 25 septembrie 2009

Cand vantul bate afara..si e 25 septembrie.

..Si-e ora 11,faci orice numa' sa treaca timpu'.

Iaca cu ce mi-am pierdut vreo 15 minute din viata:

Name :Adi...gen
Nick Name :Nikoro..si-atat
Birthdate :a 10-a zi de vara din "92
Birthplace :Intr-un pat dintr-un spital de pe aicea
Current Location :Acas'
Eye Color :Verde cu cateva "linii" caprui,ca sa ma exprim..
Hair Color :Brown
Height :1.80 si...cat or mai fi acolo
Weight :Is sac de oase...
Piercings :ce-s cu ele?
Tatoos :ba...te pierd! :))
Boyfriend/Girlfriend :Acu' incerci sa te dai la mine?
Vehicle :Stai sa ieie Cosma' carnetu'..
Overused Phrase :Pula meaa...
FAVORITES
Food :Cartofi pai.De preferinta,facuti de mine.
Pub/Disc/Restaurant :KGB,ca-i pe ruta.Extrem,Vox
Candy :Bomboane mentolate,since "98
Number :7,12,86,87,92
Color :verde
Animal :Frati'miu :X
Drink :Heineken
Body Part on Opposite sex :Greu...moaca,sanii,curu',cracii.In ordine.
Perfume :Blue...Individual...ceva de genu'...si Str8
TV Show :N-am
Music Album :Ohohooooooooo
Movie :Ohohohooooooooo
Actor/Actress :Edward Norton,Brad Pitt,Adam Sandler
This or That
Pepsi or Coke :Apa
McDonalds or BurgerKing :Kaufland
Chocolate or VanillaCiocolata,pana la sfarsit si dincolo de el!
Hot Chocolate or Coffee :Cafea...
Kiss or Hug :Dupa un kiss merge si un hug.
Dog or Cat :Frate'miu!
Rap or Punk :Rap
Summer or Winter :Summer definetly
Scary Movies or Funny Movies :Am destule filme nasoale in viata de zi cu zi.
Love or Money :Sa ma vad cu cel putin una,ca sa ma decid.
YOUR...
Bedtime :a 2-a zi
Most Missed Memory :Formulele la mate si sora fizica.
Best phyiscal feature :Pula mea.. :))
First Thought Waking Up :Cat e ceasu'
Ambition :N-am numa' una.
Best Friends :Eu,Ciuf',Bisky,Andreea,Dani,Lepa
Weakness :fizice sau...
Fears :Ora de mate',franceza si fizica..pot zice ca am un ritm de viata stresant.
Longest relationship :What kind of relationship?
HAVE YOU...
Cheated Your Partner :La Counter poate.
Ever been beaten up :Been beaten up.
Ever beaten someone up :De ce intrebi?
Ever Shoplifted :Mda...
Ever Skinny Dipped :In garla de la tara.
Ever Kissed Opposite sex :Oookey,deci tu te dai la mine...
Been Dumped Lately :Aha
IN A GUY/GIRL
Favorite Eye Color :Verzi...caprui...
Favorite Hair Color :Saten
Short or Long :Chiar nu conteaza cat timp ii sta bine.
Height :Nu ma complexez deloc la capitolu' asta :))
Style :Genu' dezghetata.
Looks or Personality :Look'u tine pana in prima ora sau pana la prima ploaie...dar nu trebuie sa lipseasca.
Hot or Cutecute and hot
Muscular or Really Skinny :nici-nici
RANDOMS
What country do you want to Visit :US,Anglia
How do you want to Die :Repede,fara sa-mi dau seama.
Been to the Mall Lately :Nu
Get along with your Parents :Pas
Health Freak :Nu prea
Do you think your Attractive :Din nou,fizic sau...
Believe in Yourself :Destul
Want to go to College :want to
Do you Smoke :Cand si cand
Do you Drink :drink,drink,drink...am pierdut siru'
Shower Daily :Yes
Been in Love :been
Do you Sing :Cand am ce.
Want to get Married :Hai sa mai asteptam.
Do you want Children :Yes.
Age you wanna lose your Virginity :16
Hate anyone :I don't like ANYone,that's for shure.
Take SurveyCreate Survey

Teic a sarvei,plictisitule...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu